סריקת מסמכים | סריקת ספרים | גריסת מסמכים | שירותי סריקה

סריקת מסמכים קלסרים וספרים, גריסת מסמכים, סריקה באתר הלקוח, המרת PDF לוורד ואקסל מהיום להיום

ככל שהמשרדים והבתים שלנו יכילו פחות מסמכים, העולם יהיה טוב יותר. סקאנבוק מציעה שירותי סריקת מסמכים וספרים, גריסת מסמכים והמרת קבצי PDF לוורד ואקסל, והיא מבצעת סריקת מסמכים וקלסרים גם באתר הלקוח בכל הארץ, כולל סריקה בהתראה קצרה.

העידן הדיגיטלי מאפשר לכל עסק וארגון לחסוך כסף רב ושטחי משרד המבוזבזים על אחסון קלסרים. דפי נייר שייכים להיסטוריה והדיגיטל הוא המלך. סקאנבוק מתמחה במתן שירותי סריקת מסמכים והיא מספקת שירותי סריקת נייר עד גודל A3, כולל שירותי סריקה באתר הלקוח. יש לנו ניסיון רב שנים בסריקת מסמכים ואנחנו מציעים לעסקים וארגונים את שירותי הסריקה הטובים בישראל.

סריקת מסמכים ופינוי שטחי משרד

אם המשרד שלכם עמוס בניירת ואינכם מצליחים לאתר כל מסמך שתרצו בלחיצת כפתור, סימן שאתם עדיין בניינטיז והגיע הזמן לשינוי. סריקת מסמכים היא הדרך הטובה ביותר לחיסכון בהוצאות המשרד, ואלפי ארגונים בישראל שעברו לניהול מסמכים דיגיטלי סורקים מידי יום את המסמכים שלהם, מתוך הבנה שאין טעם להיצמד לעבר והמשיך לבזבז זמן וכסף על תיוק מסמכים בקלסרים.

התפיסה הארכאית של ארגונים לאחסן את המסמכים בקלסרים אינה תקפה עוד בעידן הדיגיטלי. קצב העבודה והצורך להגיב במהירות, מחייבים שינוי בגישה ומעבר למתכונת משרד ללא נייר. ארונות עמוסים קלסרים ומשרדים חנוקים בניירת משקפים ניהול ארגוני מיושן ואיטי שאינו מתאים למאה העשרים ואחת.

הקורונה לימדה אותנו שאין להסתמך יותר על עבודה במשרד וכמעט כולם יכולים לעבוד מהבית. כדי שעובדים יוכלו לקבל גישה מהבית למסמכים משרדיים, יש צורך שהם ייסרקו ויהיו נגישים בלחיצת כפתור (כפוף להגדרות אבטחה מחמירות).

כיצד מתחילים פרויקט סריקה?

ראשית על הלקוח לבצע אפיון ולהגדיר במדויק את מטרות הפרויקט, אלו מסמכים יש לסרוק ומהם התוצרים הרצויים לו. לאחר סגירת הפרטים המסחריים וקבלת ההחלטה על מיקום הסריקה, הצוות המקצועי שלנו מתחיל במלאכה. שני מומחי סריקה מבצעים כל פרויקט כאשר האחד עוסק בהכנת הניירת לסריקה, והשני מבצע את הסריקה בפועל. הכנת המסמכים לסריקה נעשית בצורה מוקפדת ובתשומת לב רבה.

כל הדפים משוחררים מהקלסר ועוברים בדיקה פרטנית והכנה לסריקה (הוצאת הדפים מהניילוניות, חליצת סיכות, העברת סטיקרים דביקים לצד האחורי של הדף, יישור קצוות). בתום בדיקת הדפים נוצרת ערמת נייר מיושרת ומסודרת. כעת משהניירת מוכנה לסריקה היא עוברת לאיש הצוות השני האמון על ביצוע שלב סריקת המסמכים.

סקאנבוק משתמשת בסורקי מסמכים תעשייתיים ומקצועיים המייצרים קבצים איכותיים הזהים לדפי המקור. ערמת הדפים המיושרת מוטענת למזין הנייר האוטומטי בסורק וכעת הגיע הזמן לקביעת הגדרות הסריקה. איש הסריקה מבצע טסטים בסורק לקביעת איזון הבהירות, ניגודיות, איכות ומהירות. הוא מגדיר לסורק פקודת התראה על כניסת דפים כפולים לתעלת הסריקה. במהלך הטסטים נעשות התאמות בתוכנה להשגת את התמונה הטובה ביותר האפשרית.

כיצד נסרוק את המסמכים שלכם?

לאחר הכנת הניירת וביצוע הטסטים לקביעת ההגדרות המתאימות ביותר, מתחיל שלב הסריקה. הדפים שהוטענו למזין הנייר האוטומטי נעים במהירות ממזין הנייר לתוך תעלת הסריקה, שם הם מצולמים משני הצדדים ויוצאים למשטח האחסון כשהם האחד על השני. ניתן להגדיר לסורק סריקה של צד אחד בלבד, אולם מניסיוננו עדיפה סריקה דו צידית כדי לא לפספס נתונים המופיעים בגב המסמכים. על מנת שלא תקבלו קבצים עם דפים לבנים אנחנו מגדירים לסורק פקודת מחיקה אוטומטית של דפים לבנים לחלוטין.

נדגיש כי במהלך הסריקה איש הצוות אינו מסיר את עיניו מהסורק ומוודא שהדפים נכנסים אחד אחר השני על מנת שכל הניירת בקלסר תיסרק. לאחר שהדפים נסרקו, הוא מקליד שם לקובץ ומהחזיר את הדפים לקלסר בהתאם לסדר המקורי. בדרך כלל כל דפי הקלסר נסרקים לקובץ PDF אחד ששמו כשם הקלסר, אך ניתן להגדיר סריקה של כל דף לקובץ נפרד או סריקה של דפים בתוך חוצצים פנימיים לקבצים נפרדים.

לשאלות והזמנות חייגו 054-5880060

 

מה אנחנו סורקים?

מומחי הסריקה שלנו צברו ניסיון רב בסריקת מסמכים, סריקת קלסרים, סריקת ספרים (ישנים וחדשים), סריקת מגזינים, סריקת כרטיסי ביקור, סריקת טפסים ועוד. בנוסף לשירותי הסריקה אנחנו מתמחים בהמרת קבצי PDF לפורמטים ברי עריכה וחיפוש כגון וורד, אקסל ועוד.

לכם ספר ישן ואתם רוצים לערוך אותו מחדש? אנחנו נסרוק אותו ונמיר את הקובץ הסרוק לפורמט וורד ליצירת מהדורה חדשה. אם יש לכם טבלה חשבונאית עמוסה במספרים ונתונים ואתם רוצים להפוך אותה לאקסל חי, אנחנו מתמחים בסריקה והמרת טבלאות לגיליונות אקסל. ואם אספתם מאות כרטיסי ביקור ואתם רוצים לשאוב מהם את הנתונים לטבלת אקסל או ליצור מהם אנשי קשר לאאוטלוק, נעזור לכם בכך.

מדוע כדאי לכם לסרוק דווקא אצלנו?

שנות הניסיון הרבות שלנו לימד אותנו שהקפדה על תהליך עבודה מובנה ומתוכנן מראש, בקרת איכות יסודית, עבודה על ידי מומחי סריקה מנוסים, בוגרים ואחראים, ושימוש בציוד סריקה משובח, הם המרכיבים הנכונים כדי לתת את שירותי הסריקה הטובים ביותר בישראל. אבל לא די בכך. המבחן החשוב ביותר הוא יכולת השמירה המוחלטת על סודיות ודיסקרטיות.

אנו מתחייבת ללקוחותינו על שמירת סודיות החומר הנסרק (כולל חתימה על הסכם סודיות) ואנשינו שומרים על דיסקרטיות מלאה בכל הנוגע לזהות הלקוחות ולתכנים שנסרקו. במהלך השנים ביצענו סריקת מסמכים מסווגים לאלפי לקוחות ותמיד שמרנו על סודיות מוחלטת שאינה מביישת את השב"כ והמוסד.

סקאנבוק מספקת שירותי סריקת מסמכים לעסקים, מוסדות וארגונים והיא תסייע לכם לעשות את הקפיצה הדיגיטלית למשרד ללא נייר. ממחר לא תצטרכו לבזבז שעות על איתור מסמך ולא תשלמו כסף מיותר על שטחי משרד עמוסים בקלסרים. סריקת המסמכים שלכם צריכה להיעשות רק על ידי חברה מנוסה ואחראית, וכדי להתקדם למודרניזציה דיגיטלית חשוב שתיפטרו מכל הניירת המיותרת.

מה לא כדאי לכם לעשות

אל תתפתו להצעות מחיר מגוחכות. מה שעולה פרוטות שווה פרוטות. אם הציעו לכם סריקה בפחות מ- 25 אג' לדף כנראה שהאיכות תהיה בהתאם. כדי לתת שירותי סריקה איכותיים יש צורך בציוד סריקה מקצועי ויקר ובאנשי סריקה מיומנים ובוגרים וכל אלה עולים לא מעט.

עם כל הכבוד למושג "עבודה זמנית" או לשיטת "בואו נפיל את התיק על המזכירה", כדאי לדעת שהסריקה היא עבודה סיזיפית המצריכה ידע רב, ניסיון, ריכוז, דיוק רב, הקפדה על פרטים, הכנה מדוקדקת של החומר, הקפדה על כניסת הדפים לסורק ומניעת סריקה של דפים כפולים וכמובן דיסקרטיות. את כל זה תוכלו לקבל רק מחברת סריקה עם רקורד מרשים וניסיון רב.

כיצד מזמינים שירותי סריקה?

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר (טלפוני ל 054-5880060 או באמצעות טופס הקשר כאן) ולשתף אותנו ברצון שלכם להיפטר מערמות המסמכים. ספרו לנו מה אתם רוצים לסרוק ונמצא לכם את הפתרון המתאים במיוחד עבורכם. סקאנבוק מספקת שירות לסריקת מסמכים לעסקים, חברות, ארגונים, עיריות, אוניברסיטאות, מרפאות, מושבים, קיבוצים, חברות ממשלתיות, משרדי עורכי דין, חברות ביטוח, רואי חשבון, אנשים פרטיים ועוד.

סריקת תיקי דיירים לקבלנים

 

קבלנים, צריכים לסרוק תיקי דיירים?

סקאנבוק מספקת שירותי סריקה ליזמי נדל"ן, שירותי סריקת מסמכים לקבלני בניין ולעורכי דין המחזיקים בניירת של עסקאות נדל"ן. במקום לאגור מסמכים למשך שנים ללא יכולת איתור מהיר של תיק הרכישה של דייר כלשהו, סקאנבוק מסייעת לקבלנים להעביר את תיקי הדיירים למדיה דיגיטלית.

סריקת תיקי דיירים לקבלנים מאפשרת לאתר בקלות כל מסמך ללא צורך בחיפוש פיזי במשרד או בבית הארכיב. אנחנו סורקים כל תיק דיירים לספרייה ששמה זהה לשם הפרויקט והמסמכים נסרקים לקובץ PDF נפרד ששמו מכיל את "שם הפרויקט + שם הדיירים + קומה + מספר דירה".

תיק דיירים מורכב בדרך כלל מחוברת "הסכם מכר" ו"מפרט טכני", מסמכי ייפוי כוח נוטריוני (עם הסרט האדום), תכניות הבניין והדירה בגודל A4-A3 וניירת כללית נוספת. הסריקה נעשית בצבע או בשחור לבן ברזולוציה גבוהה של 300dpi.

סריקת מסמכים וספרים בבית הלקוח

ארגונים ועסקים המעוניינים לסרוק ניירת סודית המכילה נתונים רגישים, חוששים להוציא את המסמכים מחוץ למשרד. הם דורשים שהסריקה תתקיים אצלם ותחת עיניהם. המסמכים שלכם סודיים ואתם רוצים סריקה דיסקרטית אצלכם במשרד? אנחנו נסרוק את המסמכים שלכם במקצועיות.

שמירה וחתימה על הסכם סודיות

סריקה באתר הלקוח מאפשרת ללקוח להיות בטוח שלא תהיה זליגת מידע. המסמכים נסרקים לדיסק של הלקוח והמחשב אינו מחובר לאינטרנט. סריקה בבית הלקוח חוסכת לארגון את ההתעסקות עם סריקה סיזיפית ובמקביל שומרת על רמה גבוהה של אבטחת מידע.

סריקת מסמכים בבית הלקוח נעשית בסודיות מוחלטת, מייעלת את החיפוש אחר מסמכים וחוסכת לכם שטחי אחסון וכסף. הצטרפו לאלפי ארגונים העובדים באופן דיגיטלי, מהיר ופשוט. סקאנבוק מבצעת סריקת מסמכים עד גודל A3 במחיר אטרקטיבי והיא מתמחה בסריקת קלסרים, סריקת מסמכים, סריקת ספרים, תיקים, תיקיות, מגזינים, חוברות ועוד. הסריקה מתאימה גם לאנשים פרטיים. ניתן להזמין את שירותי הסריקה גם לסריקת ספרים בבית הלקוח.

כיצד מזמינים שירותי סריקה באתר הלקוח?

נכנסים לעמוד המתאים, קוראים את פרטי השירות ויוצרים אתנו קשר בטלפון 054-588-0060, בעמוד יצירת הקשר כאן או למייל contact@scanbook.co.il. רשמו פרטי התקשרות המדויקים ואת דרישות הסריקה שלכם. לאחר ביצוע ההזמנה ניצור אתכם קשר ונתאם את איסוף הספרים או המסמכים.

המרת קבצי PDF לוורד / אקסל

אם רוצים להפוך ספר נייר לקובץ דיגיטלי בר עריכה, ניתן להיעזר בתוכנת זיהוי תווים אופטי (OCR): טכנולוגיית OCR משמשת להמרת ספר סרוק לקובץ בר עריכה כגון וורד. כמו כן אפשר להפוך את הספר לקובץ PDF בר חיפוש, מה שהופך את הספרים הסרוקים לניתנים לחיפוש. זה מאפשר לאנשים למצוא ולגשת בקלות למידע שהם צריכים, מבלי לטפל פיזית בספר.

סקאנבוק מתמחה בשירותי סריקת מסמכים / שירותי סריקה באתר הלקוח / סריקת ספרים / שירותי זיהוי טקסט ( OCR) / גריסת מסמכים / ארכיון דיגיטלי ממוחשב / המרת קובץ PDF לוורד ואקסל / שירותי גריסה דיסקרטיים וסריקת קלסרים. להצעת מחיר נא מלאו את הפרטים בטופס הקשר.

אם אתם רוצים להפוך קבצי PDF המכילים טקסט לפורמט וורד, יש לנו את המומחיות והניסיון לעשות זאת. במקום להקליד חוזה של 200 דפים באופן ידני, אנחנו יכולים לעשות זאת תוך שעה. אתם שולחים לנו את הקובץ ותוך פרק זמן לא רב מקבלים קובץ וורד או אקסל בר עריכה. השירות אינו כולל הגהה.

סריקת ספרים לחברות ופרטיים

בעולם הדיגיטלי המתפתח ללא הרף, דיגיטציה של ספרות הפכה לצעד מכריע בהבטחת שהיא מוגנת ונגישה לדורות הבאים. ספרים פיזיים חשופים לנזק, כולל שינוי צבע, עיוות ואפילו הרס מוחלט. סריקת ספרים מבטיחה שהידע והתרבות הכלולים בהם נשמרים, גם אם הספר הפיזי יאבד או ניזוק.

סריקה של ספרים לקובץ דיגיטלי מאפשרת למכור ולהפיץ עותקים דיגיטליים של ספרים באינטרנט, מה שהופך אותם לזמינים לאנשים בכל רחבי העולם. זה מאפשר לקהל רחב יותר לגשת ולהעריך את הידע והתרבות שבספרים.

סריקת ספרים חסכונית בהרבה בהשוואה לשימור פיזי של ספרים. עלות אחסון עותקים דיגיטליים של ספרים נמוכה בהרבה מעלות אחסון עותקים פיזיים, וניתן לשכפל ולהפיץ בקלות עותקים דיגיטליים.

עם התקדמות הטכנולוגיה, תהליך הסריקה הופך למהיר ויעיל יותר, ומבטיח שעוד יותר ספרות נשמרת עבור הדורות הבאים. השימוש ב-AI ולמידת מכונה מקל ומדויק יותר לבצע דיגיטציה של ספרים, ומבטיח שהידע והתרבות הכלולים בהם מוגנים.

בין אם אתה ספרייה, ארכיון או אדם פרטי, סריקת ספרים ודיגיטציה של ספרות היא חיונית כדי להבטיח שהידע והתרבות יהיו מוגנים ונגישים לדורות הבאים. עם ההתקדמות בטכנולוגיה, עתיד שימור הספרות נראה מזהיר, ואנו יכולים לצפות לשימור ספרות נוספת עבור הדורות הבאים. מחפשים חברה לסריקת ספרים? שלחו לנו את הספר ונעשה את הקסם הזה עבורכם.

שירותי גריסת מסמכים לחברות, ארגונים, מוסדות, עסקים ואנשים פרטיים

שירותי הגריסה ניתנים בסניף בית שמש בלבד. איסוף ע"י משאית מרוב חלקי הארץ.

היום יותר מתמיד חשוב לגרוס את המסמכים החשובים שלכם ולא להשליכם לאשפה. הגעה של המידע האישי שלכם לאנשים זרים עלולה לעלות לכם ביוקר! אנשים חושבים שהשלכת המסמכים לפח מעלימה אותם לנצח, אבל הם אינם יודעים שאשפה היא מכרה זהב לפושעים. מידע אישי שנזרק לפחי אשפה ברחוב, מגיע לגנבים מתוחכמים המשתמשים במידע הזה לגניבת כספכם בדרכים רבות. 

סקאנבוק מספקת שירותי גריסה מאובטחים לעסקים, חברות, מוסדות, ועדי בניינים, מושבים וקיבוצים בכל רחבי הארץ. השירותים שלנו גמישים ונוחים והם מותאמים אישית לצרכי הלקוחות שלנו. כדי לתת פתרון לבעיה הבנו שעלינו להיות גמישים ויצירתיים והחלטנו להרחיב את השירות גם ללקוחות פרטיים המחזיקים בכמות קטנה של ניירת. זו הסיבה שאנחנו שמחים להציע שירותי גריסה מגוונים וחדשניים המתאימים לכל כיס.

שירותי גריסה

כדי לתת פתרון לבעיה הבנו שעלינו להיות גמישים ויצירתיים והחלטנו להרחיב את השירות גם ללקוחות פרטיים המחזיקים בכמות קטנה של ניירת. זו הסיבה שאנחנו שמחים להציע שירותי גריסה מגוונים וחדשניים המתאימים לכל כיס. 

אם יש לכם כמות קטנה של מסמכים לגריסה ואתם גרים בבניין משותף, אתם יכולים לארגן את השכנים כקבוצה ולזכות במחירים נוחים מאוד על גריסה קבוצתית של המסמכים החסויים של כל משתתף. הגריסה נעשית לעיני הלקוח. חשוב להדגיש כי שירותי הגריסה שלנו דיסקרטיים וניתנים על ידי עובדים בוגרים, מנוסים ואחראים כך שכולם מרגישים בנוח בתהליך הגריסה. 

אירועי גריסה לדיירי בניינים, קיבוצים, מושבים- השירות כרגע לא זמין

כדי לספק שירותי גריסה זולים ללקוחות פרטיים המעוניינים בגריסת ניירת מועטה, אנו מציעים אירועי גריסה לקבוצות של מינימום 10 לקוחות בו זמנית. אירוע גריסה הוא ארגון יחד של מספר אנשים המעוניינים לגרוס את המסמכים שלהם ולהיות נוכחים בתהליך. כל אחד מהמשתתפים מביא את המסמכים שלו ומעלה אותם לשקילה. מחיר הגריסה נקבע לפי משקל הנייר המיועד לגריסה של כל אחד, כאשר מחיר המינימום לאירוע גריסה הוא 2,000 ₪ + מע"מ. ניתן לקבוע אתנו אירועי גריסה בימים א-ה בתיאום מראש. 

אלו מסמכים כדאי לגרוס?

אנו ממליצים לגרוס כל מסמך המכיל את שמכם ו/או כתובתכם ו/או מספר הטלפון שלכם ו/או מספר תעודת הזהות או הדרכון שלכם ו/או פרטים בנקאיים שלכם ו/או כל פרט אחר הניתן לשיוך אליכם. מומלץ לגרוס מסמכי בנק ואשראי, מסמכי עבודה, מסמכי עירייה, חברת החשמל וחברת הגז, מסמכי ביטוח ופנסיה, מסמכי צבא, מסמכים רפואיים, מסמכי רכב, חשבוניות וקבלות שונות, מסמכים אישיים, כתבי יד ומכתבים. הגריסה מרוכזת ביום ובשעה שנקבעים מראש והיא נעשית לנגד עיניכם.

איך זה עובד?

מארגן האירוע יוצר אתנו קשר, מפרט כמה משתתפים מתוכננים להגיע ומתאם יום ושעה. אנשי הגריסה שוקלים את הניירת של כל משתתף שהגיע. לאחר השקילה אנשי הגריסה גורסים את המסמכים לנגד עיני המשתתפים.

למי השירות מיועד?

קיבוצים, מושבים, דיירי בניינים באמצעות חברות הניהול או ועד הבית, בתי ספר, אוניברסיטאות, מוסדות השכלה שונים, חברות, מוסדות, ארגונים, כל אדם או עסק המעוניין לגרוס את המסמכים שלו.

כמה זה עולה?

מחיר מינימום לגריסה באתר הלקוח – 2,000 ש"ח + מע"מ.

סקאנבוק אינה מפרה זכויות יוצרים של המסמכים והספרים הנשלחים אליה לסריקה וגריסה, נא קראו את תנאי השימוש באתר וחתמו בדף ההזמנה ליד הטקסט המתייחס להסרת האחריות מסקאנבוק. קריאת תנאי השימוש וחתימה על הטופס מהווה אישור שהאחריות על הסריקה היא שלכם וכל הפרת זכויות היוצרים תחול על המזמין.

שירותי הגריסה ניתנים בסניף בית שמש בלבד. איסוף ע"י משאית מרוב חלקי הארץ.

לשאלות והזמנות חייגו 054-5880060

Comments are closed.