הצעת מחיר לסריקת ספרים

שירותי סריקת ספרים

סקאנבוק מספקת שירותים איכותיים לסריקת ספרים באמצעות טכנולוגיות של יצרני סורקים מובילים. יש לנו את המומחיות והטכנולוגיה לעבוד עם ספריות, ארכיונים ציבוריים, מוזיאונים, מו"לים, ספקי תוכן, ארגונים, עסקים ואנשים פרטיים, ולייצר להם גרסאות דיגיטליות של ספרי הנייר שלהם. ספרים תופסים שטח אחסון יקר. חלק גדול מהספרים מאבדים מהרלבנטיות שלהם תוך זמן קצר, אך בכל זאת הם מממשיכים להעלות אבק בספריה. סקאנבוק מאפשרת לכם לקחת את הספרים לכל מקום בפורמט דיגיטלי במחיר האפקטיבי ביותר. מינימום 350 ש"ח + מע"מ לסריקת ספר לאחר פירוק הדפים. הנחה על סריקת 3 ספרים ומעלה.

ציוד סריקה מקצועי

בעולם שבו דיגיטציה היא הכלי העיקרי לתקשורת ושיתוף ידע, כמעט ואין עוד צורך לשמור על ספרים בפורמט הפיזי שלהם. לשכת הסריקה של סקאנבוק תשחרר אתכם מהצורך בשמירת הספרים שלכם למשך שנים. סקאנבוק משתמשת בסורק ספרים משוכלל בעל יכולת סריקה מהירה. סורק הספרים המיוחד שלנו מאפשר לנו לבצע סריקת ספרים נדירים ושבריריים באופן הטבעי ביותר, בדיוק כפי שאתם קוראים את הספר. 

באיזה פורמט הספרים הסרוקים שלי נשמרים?

קיימים פורמטים שונים בהם ניתן להשתמש בהליך סריקת הספרים שלך, כאשר כל פורמט מתאים לצרכים ספציפיים שונים אותם אתם קובעים. הסריקה הבסיסית היא לפורמט PDF. ניתן לסרוק את הספרים גם לקבצי תמונה כגון TIFF או JPEG הניתנים לשמירה בכל מחשב.
אם אתם רוצים להדפיס, לשתף או למכור באינטרנט את הספר בתור ספר אלקטרוני אנו ממליצים על פורמט PDF שהוא אחד מהפורמטים הבולטים בתחום הספרים הדיגיטליים.  פורמט PDF הוא אידיאלי ליצירת ספרים אלקטרוניים ולצרכי הדפסה לפי דרישה.

שימו לב – חלק מאתרי מכירת הספרים הדיגיטליים דורשים שהספר הדיגיטלי יהיה בפורמט EPUB3. סקאנבוק אינה מייצרת יותר פורמט מסוג זה וממליצה לכם לבדוק מראש מהו הפורמט הנדרש. סקאנבוק מבצעת המרות של קבצי PDF לפורמטים הנתמכים ע"י מיקרוסופט (וורד, אקסל ועוד) או לפורמט PDF בר חיפוש.

איך הספרים שלי נסרקים?

כדי למנוע נזק לספרים הנסרקים אנו משתמשים במערכת המשלבת יכולות זיהוי תווים אופטי, תוכנות לשיפור תמונה, תוכנות לתיקון תוצאות סריקת העמודים ועוד. התוצאה הסופית – הספרים שלכם נסרקים עם כל הפרטים והאיכויות של המקור.

את הספרים שנסרקו לפורמט דיגיטלי ניתן לקרוא ברוב המחשבים, בטאבלטים ובקוראי ספרים אלקטרוניים. פורמט PDF נותן לכם גמישות רבה מאוד. ניתן לחפש בו מילים בלחיצה אחת (בתנאי שהקובץ עבר המרה עם תוכנת OCR), אתם יכולים להוסיף סימניות כדי לסייע לקוראים לעקוב אחר מידע חשוב, להוסיף קישורים לאתרי אינטרנט ועוד.

לאחר השלמת התהליך אנו שולחים לכם את הגרסה הדיגיטלית של הספר. אם תרצו בחזרה את הספר המקורי, תוכלו לאסוף אותו מפורק ממשרדנו.

זקוקים מיידית להצעת מחיר?
חייגו עכשיו 054-588-0060?

Comments are closed.